"All right everyone, line up alphabetically according to your height."
Casey Stengel


Wednesday, September 15, 2010

diet

sebelum balik cuti,
time puase kt sekolah
gua mmg ttbe jd slim.
nmpk a KURUS sikit.
gua suka a,
happy dol.
trimakasih RAMADAN.

ps; 1st day gua mkn ketupat rendang.
2ps; 2nd day pon lbh kurg.
3ps; 3rd day dh ade opn hse.
4ps; seterusnya pon same pnh dgn opn hse.
5ps; now gua tgh tension berat bdn dh naik
secara menggila tnpa dipaksa.

along: ngah, lu gemuk skrg. penat aku tgk
angah: dh along ingat angah doa ke mlm2 nk gemuk?
along: haha meh along cabar, by nx month kalau kau trn 10kg,
along bg rm100.*sigh
angah: oh kau main cabo ye. gua akan pastikan gua bole trn lebih dr tuu.
gua suka kalau bab2 duit ni. tau a lu skrg kaye an.
along: bgs bgs, nnt org tk confuse lg dah kau along . HAHA
angah: dgn sukahatinye aku menyahut cbrn.

maka secara rasminya gua dh start
mendietkan diri gua pd mlm ini.
yehaaaaaaaaaa.

No comments:

Post a Comment