"All right everyone, line up alphabetically according to your height."
Casey Stengel


Thursday, February 3, 2011

she was once called as AMELALA

congratulations.
after few weeks u got the result,
br now i nk wish.
again, congratulations, sister!

*calling*

me: along, mana?
along: kat uniten laa. kenapa?
me: sajo jo.
along: ngah! along dh dpt U!
me: wooahhhh. mana mana?
along: TEMPLE UNIVERSITY.
me: congrates congrates.wahahah
along: 2hrs from NYC.

mak aii, kau pikir tmpt shopping je ke kak oi?
hahahahah.
hebat hebat.

*CNY HOLIDAY*

tgh breakfast dgn abah n mama kat jb.

abah: tau tak along dpt lg 1 U?
mama: ha lupa nk bgtau korang.
me: what? again? banyak nye. U apa?
abah: IOWA UNIVERSITY. then along dpt
IOWA punye scholarship *senyum2
me: what? IOWA bg scholar?
mcmane bole dpt?
abah: pointer dia tinggi kottt.
me: wahhhhh*speechless.

alongg, u ni terer ahh.
angah sarankan amik je IOWA even
jauh sikit dr NYC. tp nanti byk dpt
duit. bole belanja kitorg wahahaha.
duit MARA lg, duit abah lg,
duit IOWA lg. pehhhh mantaaaaap.
HAHAHAHA

so, pilihlah U yg terbaik :)

meh i kasi gambar along;

along n her boyfriend yg bergigi tk brape cantik:)

her best place: sawah :D

along: kiri
MBO melaka mall :)


ily :P

No comments:

Post a Comment