"All right everyone, line up alphabetically according to your height."
Casey Stengel


Tuesday, November 16, 2010

COWvsDOG

amar duduk atas pangku gua.
time ni dlm kereta.
mama tgh nk msk parking kat
porch rumah.
tibe2,

"anaaaa, dog! anaa dog!"
si amar dgn yakin sekali berhujah.

"huh? mane mane? mane amar?"
gua cari dgn semangatnye kot la
ttbe that dog nk kejar ke an.

"tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
amar memuncungkan mulutnya.
gua pndg straight thru mulut amar.

"eh amar. dh tk kenal mane satu
cow mane satu dog eh?
kemain besar gemuk cow tu kau bantai dog."

amar yg tapaham menjawab
"cow? tu cow? hehe"
hmm tkpe la amar.
nasib baik kau masih tau tu binatang,
kut kalau ttbe kau belasah tu plane
mau pengsan aku.
ttbe bole ade plane blkg umah gua yg pnh
dgn pokok kelapa sawit tu
hahahaha

amarrrr, u're so sweeet laaaa :)

No comments:

Post a Comment